עופר שערים מציעה מגוון פתרונות ייעודיים למרכזים לוגיסטיים ולמפעלים, בתי עסק, משרדים, מפעלי מזון, בתי חולים, מרכזי קניות, חדרי כושר ובריכות.
עופר שערים מציעה מוצרים משלימים – גם בתוך המבנה או האתר וגם מחוץ למבנה או לאתר. כך לדוגמה בעוד שמחוץ למבנה ימכרו שערים או מחסומים, בתוך המבנה ימכרו דלתות אוטומטיות, דלתות PVC או קרוסלות. כל מבנה והצרכים שלו. אנו מבטיחים את הסטנדרטים הגבוהים ביותר למבנה שלך.

להלן סקירת הפתרונות הנפוצים למשרדים, מוסדות ולתעשייה:

שער חשמלי לישוב

שערים קונזוליים
שערים קונזוליים הינם שערים מרחפים באוויר ללא מסילה בקרקע ומיועדים למקומות שבהן הקרקע אינה מפולסת או אינה סלולה. שערים קונזוליים הינם כבדים במיוחד ומהווים פתרון מושלם למניעת כניסת רכבים זרים למבני ציבור.  החברה מייצגת את החברות המובילות בעולם ומחויבת לסטנדרטים הגבוהים ביותר. כל שערי עופר שערים מסומנים בתו תקן ישראלי.
למעבר לדף שערים קונזוליים לחץ כאן

שערים מתקפלים
עופר שערים הינה החברה המובילה לייצור והתקנת שערים מתקפלים מהירים.
שערים מתקפלים הינם שערים העשויים מ 4 כנפיים הנפתחות ל-2 צדדים בצורת אקורדיון כאשר מצידי הפתח מותקנים עמודי פלדה.  קיפול השער אפשרי פנימה או החוצה מהמבנה, לימין  או לשמאל או לשני הצדדים.
עופר שערים פיתחה דגם ייחודי בלעדי הנותן מענה למקומות לא מקורים – השערים מגיעים ללא מסילה עליונה ויכולים להגיע למהירות פתיחה של 3 שניות בלבד.

שערי הזזה
שערי הזזה הינם שערים המותקנים על גבי מסילה, אשר נושאת את משקלם ומעניקה להם יציבות ועמידות.
אלפי שערי הזזה של חברת עופר שערים מותקנים ברחבי הארץ. שערי הזזה של חברת עופר שערים מיוצרים לפי סטנדרטים גבוהים, תוך הקפדה על רמות גימור גבוהות והתאמה אישית ללקוח.  כל שערי עופר שערים מסומנים בתו תקן ישראלי.

מחסומים חשמליים
הפתרון הנפוץ ביותר לחניות חיצוניות הינו מחסום חשמלי – מחסום עם זרוע שאורכה הוא בדר"כ כ – 6 מטר והיא עולה ויורדת. המדובר בפתרון זול יחסית עם מהירות פתיחה של שניות בודדות.
חברת עופר שערים אוטומטיים הינה החברה המובילה בתחום המחסומים החשמליים וניתן לצפות באלפי מחסומים חשמליים מבית עופר שערים הפזורים ברחבי הארץ.
חברת עופר שערים אוטומטיים היא בין החברות הבודדות שקיבלה אישור לסימון המחסומים החשמליים שלה בתו תקן ישראלי.

דלתות אוטומטיות
חברת עופר שערים הינה אחת החברות הותיקות בענף של דלתות האוטומטיות ומוצריה הותקנו אצל אלפי לקוחות מרוצים ברחבי הארץ. החברה מציעה מגוון רחב של דלתות אוטומטיות חשמליות ומנגנונים איכותיים : דלתות הזזה אוטומטיות, דלתות הזזה קורסות, דלתות כנף אוטומטיות, דלתות טלסקופיות ודלתות הרמטיות. החברה מייבאת, משווקת ומייצרת את כל סוגי הדלתות בהתאמה אישית לפי צרכי המקום ודרישות המתכנן.

דלתות מהירות
עופר שערים מציעה מגוון דלתות מהירות– דלתות מהירות מאלומיניום, דלתות מהירות מ -PVC  ותריסים מהירים.
הדלתות מתאימות לחניונים, תעשייה, מאפיות, מפעלי מזון, מפעלי תרופות ואלקטרוניקה, מרכזי לוגיסטיקה  וכן אולמות ממוזגי אוויר או מקוררים.

בולרדים
בולרד או עמוד טמון/נשלף הוא עמוד מחסום המתרומם מהקרקע ומיועד למנוע מעבר של כלי רכב. עם פתיחתו העמוד יורד ונכנס לתבנית פח המבוטנת בקרקע, נעצר עם הגעתו למישור הקרקע  ומאפשר מעבר חופשי לרכבים.
בולרדים יכולים להיות מותקנים במרכזי עסקים, מפעלים תעשייתיים, פארקים, חברות למכירת והשכרת רכבים ואף בבתים פרטיים.
עופר שערים מייבאת באופן בלעדי את הבולרדים של חברת FAAC האיטלקית – חברת השערים המובילה בעולם.

מצלמות LPR ובקרות כניסה
רק בעופר שערים – שירות תחת גג אחד לכל מוצרי החניון והתקנה ע"י צוות מיומן המתמחה הן בשערים והן במצלמות LPR ובבקרות כניסה.מצלמת LPR הינה מצלמה המזהה את מספר הרישוי של הרכב ומאפשרת כניסה מהירה לחניון או למפעלים או מגדלים משותפים ללא צורך באמצעי הפעלה אחר.
חברת עופר שערים מציעה מצלמות LPR איכותיות ,דיגיטליות בהתאם לדרישות הלקוח . מצלמות עופר שערים ניתנות לשילוב עם אמצעי קצה נוספים כגון : בקרים סלולאריים, מצלמות אבטחה, בקרת כניסה.
חברתנו עובדת עם בקרות כניסה מנוהלות ע"י תוכנה במחשב ברמה הגבוהה ביותר של אבטחה.

להפניה לייעוץ ולרכישה
השאר פרטים
וניצור עמך קשר בהקדם