מערכת זיהוי לוחית רישוי LPR

מערכת זיהוי לוחית רישוי עבור מחסומים בחניונים – יתרונות

ישנן תוכנות מסוימות בטכנולוגיה של מצלמות אבטחה, כגון מערכת זיהוי לוחיות רישוי עבור מחסומים או בחניונים. היתרונות של מערכות אלו הן רבות. גם לשם ניתור תנועה בחניונים או בשערים חשמליים וניצן להשוות את התמונות מהמצלמה למאגר הנתונים.

הנתונים נשמרים בשרת וניתן תמיד להוציא אותם ולהשוות. גם לגבי התרעות אשר יכולות להישלח לדוא"ל או למכשיר הנייד, קיימת אופציה כזאת, כך שכל מערכת כזאת, מותאמת באופן אישי על פי צרכיהם של לקוחות המזמינים מצלמות אבטחה מסוג זה, המיועדות לבקרה על רכבים.

על מנת שמערכת זיהוי לוחיות תעבוד, המצלמה זקוקה לכמה פרמטרים מיוחדים. ראשית, זווית המצלמה הינה חשובה היות ומצלמה המותקנת במיקום שלא יהיה גבוה מדי, לא תוכל לצלם בבירור את לוחיות הרישוי. יש לקחת בחשבון את המרחק בין המצלמה לרכב, למרות שהמצלמה עשויה אף להגדיל את התמונה בכדי לצמצם את המרחק בין המצלמה לרכב. התאורה, מהווה אף היא היבט חשוב אם אתם מתכוונים להתקין פנסים או שאתם מעוניינים בקרינה תת אדומה שמבנית במצלמה עצמה, תזדקקו בכל זאת לתאורה נוספת בשעות הלילה.

היתרונות של מערכות זיהוי לוחיות רישוי במחסומים וחניונים

כאמור היתרונות של מערכות לזיהוי לוחית רישוי של רכבים הם רבים. ראשית, הבקרה היא תחת פיקוח מתמיד, ניתן לנהל נכון כל חניון או מחסום, הזיהוי הינו מהיר, מה שמאפשר זרימה מהירה וללא עיכובים של רכבים הנכנסים והיוצאים מהחניון, איתור כל רכב או אדם חשוד, ביטחון מוחלט לדיירים, לעובדים ולבעלי החניונים, מציאת כלי רכב גנוב אשר היה מעורב בפשע, אכיפת חוקי חניה כגון מגבלות זמן או חניות שמורות.

רבים מהחניונים היו עובדים עד עתה באמצעות שומר קבוע, אשר עבד ביום ועוד שומר שעבד בשעות הלילה, מה שמצריך בהוצאות גדולות יותר. ניתן לשלוט יותר טוב בחניונים ובמחסומים השונים וכן לתפעל שערים חשמליים, ללא צורך בכוח אדם, מה שמהווה בקרה שוטפת, שמירה על מאגר נתונים ופחות הוצאות כספיות על כוח אדם.

להפניה לייעוץ ולרכישה
השאר פרטים
וניצור עמך קשר בהקדם