ישנם שערים חשמליים במראה דקורטיבי ומיוחד שהם מתאימים יותר לבתים פרטיים. יש הרבה דגמים של שערים חשמליים, יש שער כנף, שער הזזה או בצורת תריסי גלילה כלומר שער חניה שהוא עולה ויורד. המשותף לכל השערים החשמליים שהם פועלים בעזרת מנוע. השערים החשמליים מחוברים למסילה ולחלק גדול מהם יש מערכת התראה שבעצם מגנה עלינו מפני חדירתם שלאורחים בלתי קרואים.

שער כנף
שערים חשמלים ללא מסילה נקראים שער כנף, הם הכי כבדים מכל הדגמים של שאר שערים חשמליים והם ממונעים בעזרתם של מנועים הידראוליים. ישנן אופציות של שכלולים בשערים החשמליים כמו למשל לוח פיקוד ובקרה המצויד בטיימר מיוחד לסגירה אוטומטית של השער החשמלי. ניתן לכוון גם את קצב ההאטה של פתיחה וסגירה של השערים. השערים החשמליים בארץ הפכו כבר לחלק מהנוף שלנו ומפעם לפעם הם הופכים להיות הרבה יותר משוכללים. ברכישת שערים חשמליים, וודאו כי הם בעלי תו תקן המתאים לארץ.
 
שערים חשמליים כמעט בכל בית
בשנים האחרונות אנו רואים הרבה שערים חשמליים בכניסה אל בתים פרטיים, השערים לרוב הם מאוד דקורטיביים והם נפתחים ונסגרים באמצעות שלט רחוק. השערים לרוב נועדו למניעת גניבת רכבים. יש שערים חשמליים הנפתחים בעזרת קוד מסוים אפילו דרך הטלפון הנייד שלכם. על מנת לבחור את השערים החשמליים המתאימים, יש למדוד את גודל באזור בו אנו מעוניינים להתקין את השער ולהגיע לחברה עם המידות המדויקות על מנת  שהחברה תוכל להרכיב לנו את השערים החשמליים המותרמים לצרכינו.
 
שערים חשמלים בצורת גלילה – להגנה על העסק שלך
שערים חשמליים בצורת גלילה, נועדו לרוב להגן על בתי עסק ומחסנים, מפעלים ואף מוסכים. ניתן לפתוח את השער החשמלי העשוי מגלילה, באופן ידני או חשמלי עם פיקוד קבוע או עם שלט רחוק.
להפניה לייעוץ ולרכישה
השאר פרטים
וניצור עמך קשר בהקדם