ישנם הרבה סוגים של שערים חשמליים: שערים נגררים, שערי כנף, ושערים נפתחים כלפי חוץ או פנים לרוב לחניות פרטיות בבתים או בניינים. לרוב השערים החשמליים הם נועדו למיגון על הבית שלנו מפני פורצים וגנבים, חלק מהאנשים המרכיבים שערים חשמליים בונים אותם בצור אטומה לגמרי למען שמירה על הפרטיות.
זה כבר לא יקר כמו פעם…
שערים חשמליים היו פעם מנת חלקם של בני המעמד הגבוהה, ניתן היה לראותם רק בווילות מפוארות, אך כיום לכל מי שיש בית קרקע, תוכלו לראות בו שערים חשמליים בחניה ובכניסה לכל בית. אנשים בעלי מכוניות יקרות החוששים מפני גניבת הרכב, ירכיבו בחנייתם שערים חשמליים על מנת שיגנו על רכבם הרחק מעיניהם של הסקרנים. המחירים של השערים החשמליים לבית הם כבר לא עסק יקר כל כך כמו פעם בהתחשב לאיכות ולשכלול שלהם כיום. המחירים פחות או יותר דומים בכל בתי העסק המייצרים ומרכיבים אותם, לפני התקנת השערים החשמליים רצוי מאוד כי תהיה לכם אחריות על השער מטעם החברה שהתקינה לכם אותו וגם חשוב כי הוא יהיה בעל תו תקן. יש לקחת בחשבון את משקל השער בהתאם למנוע, וכמה פעמים הוא נפתח ביום, הצבע של הברזל ממנו מיוצר השער הינו חשוב, חשוב כי הברזל יהיה מגלוון ויהיו עליו מספר שכבות של צבע על מנת שהשער יחזיק מעמד זמן רב. אם יש תוספת של טלוויזיה במעגל סגור זה מייקר את עלות השער. אם תרצו להוסיף חיישני זיהוי רכבים גם זה יכול להוסיף על המחיר הסטנדרטי של שערים חשמליים.
ואם השער החשמלי התקלקל?
במקרה זה, חייבים לקרוא רק ליצרן שייצר והרכיב לכם את השער, כי הוא יודע הכי טוב להתעסק איתו. אם מדובר במסגרת האחריות שניתנה לכם זה גם לא יעלה לכם כסף

להפניה לייעוץ ולרכישה
השאר פרטים
וניצור עמך קשר בהקדם