שערים חשמליים מופיעים בצורות שונות, אפשרויות פתיחה שונות ועיצובים שונים.הם מופעלים על ידי שלט רחוק, טלפונים סלולריים או על ידי לחיצת כפתור במקום.
פותחים על בטוח
חברות המתקינות שערים חשמליים מציעות מגוון רחב של שערים המתאימים לכל מקום ולכל מטרה וכוללים:שערי הזזה חשמליים,שערי כנף חשמליים,שערים מתקפלים חשמליים,שערים קונזוליים חשמליים,שערים בטחוניים ועוד.
שערים חשמליים מיוצרים על ידי חברת עופר שערים על פי דרישות הלקוח ובהתאמה אישית. חברת עופר שערים מובילה בתחום השערים האוטומטיים על כל סוגיהם, החברה הותיקה פועלת בתחום כבר מעל 40 שנה והיא מוכרת באיכות מוצריה,אמינותה ומערך השירות הקשוב שלה. לעופר שערים מערכת בטיחות העומדת בדרישות התקן.לכל שערי החברה ספי מגן שנועדו למנוע פגיעה בהולכי רגל הנמצאים בסביבת השער בעת תנועתו. פעולת השער מפסיקה מיידית בעת תקלה בספי המגן.לחברת עופר שערים מערכת ניהול איכות iso 9000 וכל מוצריה של החברה עוברים תהליכי בקרה יסודיים.החברה מעניקה גב חזק ומקצועי גם לאחר הרכישה. כיום,הפכו שערים חשמליים לטרנד בולט בבתים פרטיים רבים כשעיצוב השער הוא חלק בלתי נפרד מעיצובו החיצוני של הבית ושל הגינה.שערים חשמליים מגיעים במגוון עיצובים,חומרים וגדלים המתאימים הן לשטח בו הם אמורים להיות מותקנים וכן לסגנון הרצוי.יש שערים חשמליים בסגנון הייטקי עשויים ברזל, שערים חשמליים המשלבים מתכת וזכוכית וכאלו המשלבים עץ וברזל. יש שערים חשמליים עם פיתוחים מסוגננים ועוד.לחברת עופר שערים מעצבים מקצועיים ומומחים בתחום ייצור ועיצוב מבנה השער. אומנם עיצובים של שערים חשמליים הם דבר חשוב אך לא פחות חשוב הוא תו תקן. שער חשמלי חייב להיות בעל תו תקן ישראלי ההופך אותו לבטיחותי. שער ללא תו תקן יכול להיות שער מסוכן שיגרון לאסון כשהוא מוחץ תחתיו עובר אורח או פוצע אותו.
בבואכם להזמין שער חנייה חשמלי, יש לוודא כי השער נושא תו תקן ישראלי המבטיח כי השער נושא אמצעי מיגון מתקדמים הכוללים ספי בטיחות וגידור של שטחים מתים היכולים להיות מסוכנים לסביבה.תו תקן אף כולל התאמות וכיווני כוח מנוע שיתאימו לבלימת השער בעת סכנה.
שער לא תיקני הינו שער לא בטיחותי שאינו כולל אמצעי מיגון מתאימים. שער לא בטיחותי חושף את מתקין השער והבעלים לחקירה פלילית ותביעה משפטית בעת פגיעה בנפש. חשוב לדעת כי חברת הביטוח לא תשתתף בפיצוי הכספי. כשמדובר בשער חשמלי לא תיקני. בבואכם לרכוש שער חשמלי עליכם לדעת כי עליו להיות בעל תו תקן. לא תוכלו לטעון בבית המשפט כי לא ידעתם משום שחלה עליכם האחריות והחובה לברר להבין ולדעת בתחום.
משרד התמ"ת על ידי מכון התקנים, אימץ את תו התקן הבינלאומי לשערים חשמליים תוך התאמתו לצרכים בישראל.זיכרו, שערים הם עניין למקצוענים.

להפניה לייעוץ ולרכישה
השאר פרטים
וניצור עמך קשר בהקדם