אחת הסיבות הטובות ביותר מדוע משתלם להשקיע כסף מכל אחד מהדיירים על מנת להתקין שערים חשמליים היא סיבת הפריצות. כאשר גנבים רואים שיש מקום מוגן ויש מקום שאינו מוגן, הם כמובן יעדיפו לסיים את הגניבה שלהם כמה שיותר מהר ולבחור דווקא באלו שאינם ממוגנים, לכן אם יש לכם חנייה מסודרת לרכב שלכם בבניין או בבית הפרטי שלכם, משתלם לכם ללא ספק להשקיע מעט על מנת לגרום לגנבים להעדיף לגשת אל מגרש חניה אחר, ולעזוב את הרכב שלכם לנפשכם…

שערים חשמליים – סוגים ואיכויות שונות

ישנם סוגים רבים של שערים חשמליים, חלקם הינם השערים הפופולאריים שאנו מכירים כמו שערים עם המוט הכתום שעולים ויורדים, אחרים הינם שערי ברזל ענקיים או שערי עץ הזזים הצידה או כלפי מעלה עם פתיחתו של השער החשמלי. אם התקציב שלכם דל, בדקו היטב איזה שער חשמלי יכול להתאים לצרכים שלכם, ייתכן מאוד וכדאי לכם להתפשר על סוג ובלבד שלא תאלצו לוותר על השער עצמו. נסו לראות איזה טכנולוגיה של פתיחת וסגירה הכי משלמת לכם.

שערים חשמליים – מחיר

כמובן, לא כל השערים החשמליים עולים אותו הדבר, כשם שיש איכויות שונות, כך גם בוודאי שיש מחירים שונים לכל סוג וסוג של שערים חשמליים . כאשר אתם מחפשים שערים חשמליים על פי המחיר, שימו לב שאתם לא מתפשרים יותר מידי על איכות, איכות של שערים חשמליים עלולים להיות לא משתלמים לטווח הרחוק ברגע שמתפשרים יותר מידי בגלל המחיר.

כמו כן, חלק מהמחיר צריך לכלול גם שלטים במידה וצריך, בדקו היטב על כמה שלטים מדובר, מה זמן האחריות לשלטים ולשערים החשמליים עצמם. לעיתים תיקון שצריך להיות בעוד שנה יכול לעלות כמה עשרות אחוזים מעלות השער. דרשו אחריות ארוכה ככל האפשר, כך תבטיחו לעצמכם איכות מקסימאלית למרות המחיר.

שימו לב, ההתקנה היא שלב קריטי מאוד בדרך להשגת שערים חשמליים הפועלים כראוי, חפשו מתקינים ראויים בעלי ניסיון עשיר בתחום.

להפניה לייעוץ ולרכישה
השאר פרטים
וניצור עמך קשר בהקדם