הכניסה והיציאה המהירות , אינן מאפשרות לאוויר הממוזג לצאת החוצה.בנוסף , הן מהוות כניסה אלגנטית ומאפשרות כניסה חלקה ללא מגע יד היעילה במיוחד בכניסה או יציאה ממקומות כאשר הידיים עמוסות.
דלתות אוטומטיות מאפשרות כניסה קלה של נכים ללא כל עזרה.
פתיחה יוקרתית ללא מגע יד אדם
דלתות אוטומטיות מגיעות עם מנגנונים שונים והן נפתחות בצורות שונות. ישנן דלתות אוטומטיות או מחסומים עם דלתות קורסות , דלתות הזזה אוטומטיות , דלתות ציר אוטומטיות או דלתות מסתובבות .
דלתות אוטומטיות מיובאות ומשווקות על ידי חברות מתמחות על פי מידת הפתח בהתאמה אישית. דרישות המזמין וכן צרכי המקום הן קריטיים לקביעה מהי דלת אוטומטית מתאימה. לשם כך מעורבים בתהליך בחירה של דלתות אוטומטיות אדריכלים , יועצי אלומיניום ואנשי מקצוע מתחום ההתקנה השירות והאחריות. קניית דלת אוטומטית אינה דבר של מה בכך והיא דורשת בדיקה ותכנון קפדני. יש להקפיד כי דלתות אוטומטיות אשר מותקנות במקום מסוים יהיו בעל תו תקן בינלאומי אשר יבטיח את איכותם. יש להקפיד כי השירות ימשיך גם לאחר התקנת הדלת והאחריות תחול הן על הדלת והן על מנגנוני הפתיחה שלה. דלתות אוטומטיות יכולות לנוע על ציר על ידי מנגנון אוטומטי המאפשר פתיחה וסגירה של הדלת ללא מגע יד אדם . דלת אוטומטית על ציר יכולה להיות חד כנפית או דו כנפית בהתאם לגודל הפתח ודרישות המבנה. דלתות אוטומטיות הנפתחות על ציר עושות שימוש במערכות אלקטרו הידראוליות המתאימות לפתיחה של דלתות ציר המיועדות לעבוד גם בתנאים קשים ולחצים אטמוספרים גבוהים כמו בחדרים נקיים ומעבדות.
כמו שערים חשמליים דלתות אוטומטיות אחרות יכולות להיות דלתות טלסקופיות בשיטת דלת גוררת דלת המתאימה למקומות צרים. הן מותקנות במקרים בהם יש להשאיר מקסימום פתח מעבר. כך נאספות הכנפיים יחד אחת במקביל לשנייה ויוצרות פתח רחב . דלתות אוטומטיות קורסות יותקנו במקומות שפיתחתם משמש גם כפתח מילוט בשעת חירום ומאפשר לכמה שיותר אנשים לעבור ביחד. בעת סכנה , קורסת הדלת מהמנגנון ומאפשרת דחיפה ופתיחה של כל הכנפיים . הפתח הופך לרחב יותר ומאפשר בריחה המונית של אנשים מהמבנה . ביומיום , עובדות דלתות אוטומטיות אלו כדלתות הזזה אוטומטיות.

להפניה לייעוץ ולרכישה
השאר פרטים
וניצור עמך קשר בהקדם