הדלתות המהירות הופכות יותר ויותר לסטנדרט נדרש בכל מפעל, בכניסה לחניון או לכל מבנה תעשייתי, כשהמטרה של היצרנים היא לשפר ביצועים, מהירות, חיסכון ובטיחות מעל לכל. דלתות מהירות מתאימות בין היתר למפעלים שבהם יש חדרי קירור לחיסכון בבזבוז חשמל, לחדרים נקיים כדי לשפר את רמת הסטריליות כשמולן אנו מוצאים דלתות מהירות שקופות או אטומות, דלתות עם אפשרות אוורור העשויות מלוחות מנוקבים ועוד. השלבים עשויים לרוב מתכת והחלקים השקופים עשוים חומרים כמו פוליקרבונט או PVC משוריין.

יתרונות הפתיחה המהירה

הפתיחה והסגירה המהירה של דלתות אלה מתאימה לכל מפעל תעשייתי שכן אין צורך בהמתנה במעבר של מלגזות ומטענים, מהירות הפתיחה חוסכת בזבוז חשמל בכניסה לחדרי קירור, ובמפעלים נקיים מהירות הפתיחה תורמת באופן משמעותי לשמירה על טמפרטורה, לחות ובידוד. דלת הנפתחת במהירות של 2 שניות היא שיפור משמעותי, חשוב וחיוני למפעלים בכלל ולמפעלים נקיים בפרט. הן מתאימות למפעלי מזון ולתעשיית התרופות. כפועל יוצא מתכונות אלה מתקבל חיסכון בחשמל, בהוצאות מיזוג אויר, בשמירה על נקיון, במניעה של כניסת ציפורים ואבק ובזרימה משופרת של העבודה. בכניסה לחניונים נחסך באופן משמעותי ביותר זמן ההמתנה מחוץ לדלת ובכניסה. כן ניתן להתקין דלתות אטומות מבחינה אקוסטית.

מנגנוני הבטיחות

בדומה לשער חשמלי, מנגנוני הבטיחות של דלתות מהירות יכולים לפעול על ידי עצירה מיידית ברגע שנוצר מגע, או באמצעות מנגנוני בקרה בדלת עצמה, בעיניות ובפס תחתון במעבר, שבאמצעותם הדלת נעצרת לפני שנוצר מגע. את הדלת ניתן לפתוח באמצעים שונים כמו שלט הנמצא בידיו של נהג המלגזה או בעל המנוי בחניון, על ידי כפתור ידני, על ידי קוד במכשיר הסלולרי, או על ידי לולאת השראה. מנגנוני האבטחה של דלתות מהירות כוללות גם שינוי כיוון מהיר במקרה של רכב שמשנה כיוון נסיעה בפתאומיות או כשרכב נוסף מנסה לעבור דרכה גם כשהיא בשלב סגירה. הדלת משנה כיוון ונפתחת במהירות. היתרונות הרבים של הדלתות המהירות, והאפשרות להתאים אותן לצרכים שונים ומגוונים, מסבירים את הדרישה ההולכת וגוברת שלהן למפעלים בארץ ובחו"ל.

פיתוח של דלתות מהירות מצריך התאמה לדרישות טכנולוגיות שונות כדי לאפשר מהירות, בטיחות מירבית, פעולה שקטה וחיסכון בחשמל. דלת מהירה , או כפי שיש הקוראים לה, תריס מתרומם, היא פיתוח טכנולוגי חדשני של דלת מתרוממת רגילה שאנו מוצאים במפעלים, בכניסה לחניונים, בפתח מוסך, בכניסה למחסנים, כאשר הכניסה למקום היא באמצעות כלי רכב, מלגזות, מטענים מונעים וכדומה. הדלתות המהירות מאפשרות סגירה מקיפה ואיכותית בתוספת אלמנטים יחודיים הנדרשים בהתאם לאופי המקום.

התאמה אישית של הדלת

הפעלה של דלת מהירה היא על ידי מנוע חשמלי תלת פאזי, והפתיחה שלה מותאמת לצרכים הספציפיים של כל מפעל, חניון או מוסך, והיא יכולה להיעשות על יד שלט, מכשיר טלפון נייד עם קוד, כפתור ידני או במקרה של הפסקת חשמל ניתן לפתוח את הדלת באופן ידני. את השלבים המרכיבים את התריס הנגלל ניתן לגוון על ידי שלבים אטומים, שלבים שקופים מחומרים כמו פוליקרבונט וכן שלבים בצורה רשת לצורך איוורור ומעבר קול. את השלבים השקופים ניתן למזג בכל מקום לאורך הדלת כשההעדפה היא בגובה העיניים. כמו כן אפשר לתכנן דלת שקופה לגמרי. מהירות הפתיחה של הדלת ניתנת גם היא לכיוון לפי הצורך.

חיסכון בחשמל והתייעלות העבודה

דלת מהירה משפרת את זרימת העבודה במפעלים ובכך מייעלת את התפוקה. כך למשל מפעיל המלגזה יכול לפתוח את הדלת באמצעות השלט ולהמשיך בנסיעה חלקה ללא המתנה לדלת מתרוממת רגילה שנפתחת באיטיות. כדוגמה לדלת מהירה המותאמת לצרכי הלקוח, אפשר להתקין דלת מהירה בכניסה לחדר קירור. דלת זו, שתהיה כמובן גם אטומה, מונעת בזבוז חשמל שנגרם בדלתות איטיות רגיליות שכן זמן הפתיחה והסגירה הוא 4-5 שניות בתוספת הזמן שלוקח למלגזה או למטען לעבור דרכה ולא יותר. כך שמבחינת יעילות המפעל מושג חיסכון בזמן, בכסף ובשעות עבודה.

בטיחות מעל לכל

ישנם מפעלים המייצרים דלתות מהירות בארץ או אחרים המייבאים אותן מחו"ל ומתקינים אותן בארץ. היתרונות הנוספים של התקנת דלת מהירה הוא שאפשר להתאים את המידות שלהן לפי הצורך הן מבחינת הרוחב והן מבחינת הגובה. הן מותאמות לכל מפעל, מטבח תעשייתי, האנגרים, מוסכים, כניסה לחניונים וכאמור במעברים בתוך המפעל. ברכישת דלת מהירה יש להקפיד על בטיחות בעיקר בנושא של עצירה מיידית במקרה של מכשול כמו אדם או רכב שעובר תחתן.

להפניה לייעוץ ולרכישה
השאר פרטים
וניצור עמך קשר בהקדם