שערים חשמליים יכולים להיות פריט דקורטיבי המוסיף המון לעיצוב החיצוני  של הבית, למעשה, אחד מהנושאים אליהם הכי חשוב בעיצוב הבית הוא התאמה של שער כניסה יפה, שכן שער כניסה חשמלי איכותי יכול בהחלט להשפיע בצורה מאוד משמעותית על המראה של הבית, כך שגם בית פשוט ביותר יכול להיות עם מראה של מבנה מפואר כשמשולב בו שערים חשמליים ענקיים עם פרזול ברזל או עץ מרהיבים ביופיים.

עם זאת, למרות החשיבות של המראה העיצובי חשוב מאוד לזכור שהמוצר נועד לשרת מטרה פרקטית ביותר, הגנה על הבית מפני פריצות, הגנה על הרכבים וריהוט הגינה מפני מבקשי רעה. כמו כן, השימוש היומיומי של הפתיחה והסגירה הם הבולטים ביותר בסוף היום מבחינת בעלי הבית.

שערים חשמליים ובעיות שעלולות לצוץ

זמן פתיחה וסגירה

בחרם שער חשמלי שאתם מאוד אוהבים, אך אליה וקוץ בה, השער כל כך כבד שלוקח לו כמעט דקה שלמה עד לפתיחה המלאה, אמנם דקה לא נשמעת הרבה זמן, אך כשממהרים שער חשמלי הנפתח כל כך לאט עשוי למרוט את העצבים שלנו. לכן חשוב לב לשים לב לזמן מהירות התגובה וכן משך הפעולה של הסגירה והפתיחה.

נעילה אוטומטית

חלקכם יאהבו את הרעיון וחלקם לא יאהבו את הרעיון, חשוב לדעת האם השער החשמלי נסגר לבד וגם ננעל או שהוא רק נסגר. ישנם הבדלים משמעותיים בין המנגנונים ולא כל מנגנון אפשר לשים בכל מצב, חשוב לשאול את כל השאלות הנכונות את המוכר על מנת להתאים לעצמכם מוצר שיתאים לכם לצרכים ולאופי שלכם.

חיישנים איכותיים

כשאתם מתעכבים בטעות מתחת לשער או בתוך מרחב הפתיחה והסגירה שלו, חשוב שתדעו האם קיימים חיישנים איכותיים שיזהו את השהייה שלכם שם, או שמא הדבר תלוי בנפח מסוים, מה קורה כשילדים עוברים שם, איכות הפעולה שלו בחושך ובאור וכן נטרולו בעת הצורך בשבת.
בהצלחה בבחירה, ושתהיה בחירה חכמה ונבונה!

להפניה לייעוץ ולרכישה
השאר פרטים
וניצור עמך קשר בהקדם