כך נקבע שטח של רשות מקומית או שכונהאין כאן אמצעי הרתעה מגנבים אלא אפשרות לסכם מי משיג גבול ומה הוא חייב לעשות כדי לא להיענשישנם מספר סוגים של שערים חשמליים ולא אחד יתרונות שונים.

 

הגדירו את הצורך שלכםאם באמת המטרה היא להרתיע אזי כדאי שהשער ייתן מענה כמו סורג– אין כניסה באופן טוטאלי עד שבא אחד מבני הבית.

לכל משטח מתאים שער אחראם אין לכם משטח סלול אזי אתם צריכים סורג שנע בקלות יתירהאם המשטח סלול כולו אז כדאי להעדיף שער שמקובע היטב ואחרי נעילתו הוא יאטום את המקום עליו הוא מגן.
ז
כרו ששערים חשמליים צריכים מקור אנרגיה כדי להיטעןזאת אומרת שבמקרי הפסקת חשמל ממושכת כדאי שתהיה יציאה צדדית שניתן יהיה לצאת ולהיכנס מהמקום.בדקו את ההבדל בתחזוקה ובאחריות בין לקוח פרטי ללקוח מוסדי.
ללקוחות מוסדיים השירות בדרך כלל יעיל יותרוצריך לבדוק שהוא לא פוגע בלקוחות הפרטיים שצורכים את השירות.האם החברה מספקת מספיק אחריות על מוצריה האם המוצרים עמידים בפני תקלות שונות?
האם החברה מספקת שירותי אחזקה לשערים כל תקופה בדומה לשירות של חברת מעליות?כמה נפח תופס השערהאם יש לכם די מקום להתקין את השער או האם יש אפשרות לשחק עם נתוני השערים כך שיתסדרו עם המקום
שעליו צריך לשמור?מה איכות המנוע שאחראי על שערים חשמלייםהאם יש הבדל בין היצרנים או בין המשווקיםמה קורה כאשר יש בעיה במנועמה אתם מצפים ממנו
האם החברה התנסתה גם בפרויקטים גדולים ויכולה "להעידעל עצמה על טיב המוצריםבדרך כלל פרויקט גדול יוכל להעיד על אמינות החברה.

להפניה לייעוץ ולרכישה
השאר פרטים
וניצור עמך קשר בהקדם